Un produs Blogger.

Arhivă

free counters
joi, 9 februarie 2012

Către Tine, sfinte Doamne

Către Tine sfinte Doamne strig mereu, 
Mă ascultă, o Isuse, Domnul meu 
/: Că nu-i nimeni să-mi ajute, 
Şi să-mi lege rana mea 
Mă atinge o, Isus cu Mâna Ta :/

N-am la cine să mă duc cu boala mea, 
Numai Tu Isuse mă poţi vindeca, 
/: Nici o mâna omenească, 
Nu mă poate ajuta 
Dar mă-ncred Isus în bunătatea Ta :/ 

Îmi aduc aminte, o, Isus al meu, 
Cum l-ai vindecat pe orbul Bartimeu 
/: O îndură-te de mine, 
Spune-mi numai un cuvânt 
Că să nu mă bage boala în pământ:/ 

Plâng Isuse şi mă rog în faţa Ta, 
Iartă-mi tot ce am greşit în viaţa mea, 
/: Iartă-mă , dă-mi vindecare , 
Şi rămâi tu Domnul meu 
Că să fiu un mântuit în raiul Tău :/

0 comentarii:

Un gând...

Cele mai vziualizate

Misionarul Săptămânii

Misionarul săptămânii

Parteneri

BannerFans.com