Un produs Blogger.

Arhivă

free counters
sâmbătă, 11 februarie 2012

>Curăţeste-mă

Îmi recunosc, Doamne, fărădelegea 
Păcatul stă 'naintea mea 
Am făcut ce e rău 'naintea Ta 
Şi-am atras judecata Ta 
Dar sunt născut în nelegiuire 
Şi în păcat... 

Ref:Curăţeşte-mă şi voi fi curat 
Spală-mă şi voi fi mai alb 
Înviorează-mă, dă-mi pacea Ta 
Şi-atunci eu mă voi bucura 



Zideşte în mine o inimă curată 
Şi dă-mi un duh nou 
Nu mă lepăda dinaintea Ta 
Şi nu-mi lua Duhul Tău 
Şi voi umbla în calea Ta 
După-ndurarea Ta 

Ref:Te voi proslăvi-n veci de veci 
Te voi proslăvi cât voi trăi 
Inima mea îţi aduc ca arderi de tot 
Ţie mă dau tot... 



Şi limba mea Doamne 
Va vesti-ndurarea 
Şi gura mea va cântă lauda 
Mi-ai re-nnoit duhul zdrobit 
Zidul L-ai rezidit ! 

Ref:Curăţeşte-mă şi voi fi curat 
Spălă-mă şi voi fi mai alb 
Înviorează-mă, dă-mi pacea Ta 
Şi-atunci eu, şi-atunci eu.... 
Te voi proslăvi-n veci de veci 
Te voi proslăvi cât voi trăi 
Inima mea îţi aduc ca arderi de tot 
Ţie, Ţie, Ţie mă dau tot - Ţie mă dau tot.

0 comentarii:

Un gând...

Cele mai vziualizate

Misionarul Săptămânii

Misionarul săptămânii

Parteneri

BannerFans.com