Un produs Blogger.

Arhivă

free counters
vineri, 10 februarie 2012

>Contul nostru de timp pentru 2012

Contul nostru de timp pentru anul 2012 este de 366 zile, acestea re­prezintă 8.784 ore, sau 527.040 mi­nute, sau 31.622.400 secunde. O cantitate mare de timp! Suntem milionari. Dar rămâne întrebarea: Ce fa­cem cu acest capital? Tn medie avem nevoie de ca. 547 ore pentru mâncare. Dormim aproximativ 2.555 ore. Pentru muncă mai rămân 2.240 ore. De aici rezultă un număr total de 5.342 ore. Dar ce facem cu restul de capital de 3.442 ore? Desigur, nu dorim să ne preocupăm acum la început de an cu probleme ma­tematice, dar totuşi este bine să ne aducem aminte de propriul nostru capital de timp.

Cei mai mulţi oameni ai zilelor noastre trăiesc con­form devizei: „Zilele sunt în mâna mea.“ într-adevăr, omul se învârte în jurul său majoritatea timpului vieţii sale. Aceste cuvinte au valabilitate şi astăzi: „Oamenii sunt răi, se gândesc la sine, numai eu mă gândesc la mine.“ Suntem chemaţi să ne schimbăm modul de gândire. David, marele împărat al lui Israel, se ruga: „Zilele mele sunt în mâna Ta.“ Oare îndrăznim să pu­nem la dispoziţia lui Dumnezeu timpul nostru? Dumne­zeu ne invită astăzi să facem acest lucru. Cât timp dorim să investim zilnic pentru Dumnezeu?

„Zilele mele sunt în mâna Ta.“ (Psalmii 31:15)

0 comentarii:

Un gând...

Cele mai vziualizate

Misionarul Săptămânii

Misionarul săptămânii

Parteneri

BannerFans.com