Un produs Blogger.

Arhivă

free counters
duminică, 4 martie 2012

>Astăzi cânt cu bucurie

Astazi cânt cu bucurie,
Celui ce m-a vindecat,
Astăzi cânt cu bucurie,
Celui mai mare-mpărat.

Voi cânta în orice vreme,
Şi-l voi binecuvânta,
Pe cel ce mi-a dat viaţă,
Aleluia,Osana.

Te voi lăuda o Doamne,
Pentru tot ce tu mi-ai dat,
Te voi lăuda o Doamne,
Fi în veci Glorificat.

Voi veni cu bucurie,
Înaintea Domnului,
Şi-am să cânt o veşnicie,
Glorie,Slava Mielului.

Caci tu m-ai salvat o Doamne
De tot ce m-a apăsat.
Şi-acum cânt cu bucurie,
Findcă sunt eliberat.

Vreau sa iţi slujesc o Doamne,
Cât trăiesc pe-acest pământ
Până vei venii Isuse,
Să mă duci în Cerul Sfânt.

Şi acolo-n veşnicie,
Am să-ţi cânt o Domnul meu,
Căci ai fost a mea scăpare,
În Necazul cel mai greu.

Când durerea şi păcatul,
Apăsau asupra mea,
Tu-ai venit în a mea casă
Şi-ai lăsat din pacea ta.

Tu eşti totul pentru mine,
De aceea Te Slăvesc,
Dămi putere şi tărie,
Doamne ca să-ţi multumesc.

Tu eşti Doamne-ocrotitorul,
Celor ce sunt în nevoi,
Te rugăm astăzi o Doamne 
Nu pleca,rămâi cu noi.
                             Amin! 

0 comentarii:

Un gând...

Cele mai vziualizate

Misionarul Săptămânii

Misionarul săptămânii

Parteneri

BannerFans.com