Un produs Blogger.

Arhivă

free counters
luni, 26 martie 2012

>O Vino Duhul Meu Cel Sfânt!

O vino Duhul meu cel Sfânt
O vino Doamne şi m-ajută
Nu mă lăsa cu mintea-n vid 
Şi fără, nici măcar un gând,
Adu-mi al Domnului Cuvânt
Şi pune-mi-L te rog pe limbă.

Căci vreau să-nalţ o rugăciune
Nu ştiu, să mă rog cum trebuie
O vino Duhul meu cel Sfânt,
Ca să-mi aduci înţelepciune.
Ceea ce Dumnezeu a construit
Tu nu lăsa, ca să se năruie.

Pe limbă, pune cuvinte înţelepte
Buzele-mi să laude pe Dumnezeu
Cuvintele şi faptele să-mi fie drepte
Cu ochii ţintă la Lumină tot mereu
Înainte doar, înainte să merg eu
Cu Domnul nici un jug nu este greu.

O vino Duhul meu cel Sfânt!
O vino Doamne şi m-ajută!
Să nu mă lasi să fiu un rătăcit
Fără un ţel pe-acest pământ
Nu mă lăsa să fiu oaia pierdută
Te rog o Doamne Duh, m-ascultă.

Lângă Domnul ajută-mă să stau
Şi-n Casa Lui, mereu să locuiesc
Slavă Lui, lui Dumnezeu să dau
Îndurare de la Domnul vreau
Şi-n fiecare zi să-L preamăresc.

Eu sunt lăstarul ce Domnul şi-a ales
Vreau să mă înalţ, să cresc frumos
Cînd El îşi va trimite culegătorii la cules
Să mă găsească-o viţă tare, rod frumos
Cu rădăcină bună, adâncă în Cristos.

Şi dacă voi avea şi rod bogat
Ce bucurie mare va fi sus în cer
O Duhule cel Sfânt, îţi mulţumesc
Mi-ai dat călăuzire şi m-ai ajutat
Şi nicidecum nu m-ai lăsat să pier
Te laud Doamne şi Te preamăresc.

Tu mi-ai purtat de grijă-ntotdeuna
La mine ai venit fiindcă mă iubeşti
De câte ori eu Te-am chemat,
Tu m-ai văzut când, am întins mâna
Rugându-Te ca Tu, să mă-nsoţeşti.

O dată nu m-ai lăsat fără răspuns
Ai alergat şi mi-ai venit în ajutor
Şi niciodată nu mi-ai spus 
Că eşti mai mare, eşti Cel de sus
Iar eu, sunt doar un muritor.

Îţi mulţumesc o Duhule cel Sfânt
Că ori de câte ori, eu am avut nevoie
Ai alergat, tot într-un suflet şi un gând
Nu m-ai uitat, niciodată şi nicicând
Tu mă ajuţi să fiu, pe-a Tatălui voie.

O vino Duhul meu Cel Sfânt
O vino Doamne şi m-ajută
Tu ai putere, în cer şi pe pământ
Îţi sunt supus în faptă şi în gând
Şi sunt acela, care Te ascultă.

O vino Doamne Duhule cel Sfânt
Vino Te rog şi dă-mi înţelepciune
Acuma la Rusalii, unde sărbătorim
Când toţi ai Tăi se-adună la Cuvânt
O Doamne Duh mai fă înc-o minune!

Atinge-Te de noi, puternic Doamne eşti 
Şi cu putere de la Tine Tu ne umple,
Îmbracă-ne cu toate darurile Tale
Toarnă în noi vorbirea-n limbi Dumnezeeşti,
În toţi şi-n toate, credinţa să triumfe
Şi-nfiecare zi să lăudăm pe Dumnezeu
Şi pe Domnul, Duhul puterii Sale.
                                            Amin

0 comentarii:

Un gând...

Cele mai vziualizate

Misionarul Săptămânii

Misionarul săptămânii

Parteneri

BannerFans.com