Un produs Blogger.

Arhivă

free counters
sâmbătă, 10 martie 2012

>Credincioşi până la sfârşit


   Potrivit cu Matei 7:22, „Mulţi îmi vor zice în ziua aceea: «Doamne, Doamne! N-am prorocit noi în Numele Tău? N-am scos noi draci în Numele Tău? Şi n-am făcut noi multe minuni în Numele Tău?»" Mulţi zic astăzi: „Ştiu că sunt mântuit pentru că L-am primit pe Hristos în inima mea ca Mântuitor, cu mulţi ani în urmă." Biblia spune: „Dacă rămâneţi în Cuvântul Meu, sunteţi în adevăr ucenicii Mei." (loan 8:31) Dacă L-am primit pe Hristos ca Mântuitor cu mulţi ani în urmă şi L-am slujit cu credincioşie, avem siguranţa mântuirii. Astăzi suntem mântuiţi, dar dacă ne abatem de la Dumnezeu şi nu ne pocăim, mâine putem fi pierduţi. Isus ne cere să păzim toate poruncile Lui (Matei 28:20). Ascultăm noi „tot" ce ne-a poruncit El, sau poate mai avem scăpări?
   Poate că avem un obicei despre care ştim că nu este după Cuvântul lui Dumnezeu, sau poate că refuzăm să îndeplinim ce ne cere Biblia. Chiar dacă facem multe fapte bune, lucrul acela pe care nu-l facem arată că inima noastră nu este pe deplin a lui Dumnezeu. Poate că avem resentimente faţă de cineva, şi nu-l putem ierta. Biblia spune foarte clar că dacă nu iertăm, nici noi nu vom fi iertaţi. în timp ce soldaţii îl răstigneau pe Isus, El a spus: „Tată, iartă-i, căci nu ştiu ce fac!" (Luca 23:24). Nimeni nu s-a purtat aşa de rău faţă de noi cum s-au purtat vrăjmaşii lui Isus cu El. Trebuie să ai o atitudine de iertare ca şi Isus, pentru ca nimic să nu se interpună între tine şi Dumnezeu.
                                                                                                                             Eli A. Yoder - Stuarts Draft, VA

0 comentarii:

Un gând...

Cele mai vziualizate

Misionarul Săptămânii

Misionarul săptămânii

Parteneri

BannerFans.com