Un produs Blogger.

Arhivă

free counters
vineri, 9 martie 2012

>Mormântu-i gol...

Mormântu-i gol şi bezna negurii s-a dus
Căci cel ce a fost mort a înviat
Şi biruinţa noi prin El am căpătat
Şi-o viaţă nouă noi am câştigat.

E ziua cea dintâi a săptămânii
E ziua cea dintâi a învierii
E ziua cea dintâi a biruinţei
E ziua cea dintâi a vieţii.

E ziua când Maria, ucenicii
Veniră să-L caute pe cel
Ce este viu dintre cei morţi
Dar El e viu, a înviat.

Dar ce durere, ce uimire
O Domnule unde L-aţi pus?
Marie, o strigară Domnul
Iar ea îngenunchind: Rabuni!

Spunele celor iubiţi de mine
Căci Eu sunt viu cu-adevărat
Doar trei zile şi trei nopţi
În moarte statam cufundat

Dar eu sunt viu, am înviat
Şi prin moartea şi-nvierea mea
O viaţă nouă eu v-am dat
Ca să trăiţi cu-adevărat!
                               Amin

0 comentarii:

Un gând...

Cele mai vziualizate

Misionarul Săptămânii

Misionarul săptămânii

Parteneri

BannerFans.com